Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Присяжна М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Присяжна М. В. Еліптична функція статистичної глибини даних [Електронний ресурс] / М. В. Присяжна, Д. А. Клюшин // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2014_1_38 Запропоновано новий спосіб ранжування багатовимірних вибірок, нову статистичну функцію глибини, побудовану на основі концентричних довірчих еліпсів Петуніна із точними рівнями значущості, а також новий спосіб побудови глибинно-упорядкованих регіонів.
| 2. |
Дубровський І. Розробка методики профілактики зорового стомлення у студентів під час роботи за персональним комп'ютером [Електронний ресурс] / І. Дубровський, О. Мироненко, Л. Татарченко, Л. Носенко, М. Присяжна // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 1. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_1_5 Профілактика зорового стомлення серед студентів вищих навчальних закладів сприятиме їх оздоровленню, підвищенню продуктивності праці і, як наслідок, поліпшенню успішності засвоєння навчального матеріалу. Мета роботи - скласти раціональний алгоритм профілактики зорового стомлення у студентів, які більшість свого часу проводять за комп'ютером. Аналіз наукових праць; опитування, анкетування, тестування студентів на базі фізико-технічного факультету Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара. Методологія профілактики зорового стомлення передбачає правильну організацію робочого простору, дотримання певного режиму роботи за комп'ютером, а також виконання різних комплексів вправ щодо відновлення зору. Реалізація методики сприяла підвищенню якості зору у студентів. Висновки: систематичне виконання даної методики дозволить як покращувати зір, втрачений під час роботи за комп'ютером, так і підтримувати його на стабільно високому рівні.
| 3. |
Татарченко Л. І. Формування мотивації студентів до занять фізичною культурою та спортом [Електронний ресурс] / Л. І. Татарченко, М. К. Присяжна, Є. Л. Лашко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 2(2). - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2021_2(2)__10
| 4. |
Лопуга Г. В. Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / Г. В. Лопуга, В. М. Решетилова, Ю. М. Mихайленко, М. К. Присяжна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2023. - № 1. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2023_1_11
|
|
|